halvblodsryttare

Alla inlägg den 21 september 2014

Av Olivia Jönsson - 21 september 2014 17:56

Jaha, då va det väl dax för ytterliggare ett försök att få igång bloggen. Det har ju hänt lite sedan jag bloggade här sist. :)

Jag har börjat komma igång ordentligt med min lilla pöjk (Puppy), träningarna flyter på och han musklas mer och mer för var vecka som går. Konditionen har blivit betydligt bättre än va den va för några månader sedan!:) 

VAd gäller hoppningen så har vi gått från att hoppa pay n' jumps på 20cm till att hoppa 70cm, nästa mål är ju hela banor på 90cm så vi kan komma ut på lite lokala LD :)


Har även skaffat en "medryttare" på honom, en tjej i Lant 3an rider honom varje torsdag för att jag ska kunna ha en dag i vkeckan då jag verkligen kan sätta mig ner och plugga. Hon heter Emelie och de klickar verkligen tillsammans!:)


Här kommer lite bilder på Puppy :D

     

Ovido - Quiz & Flashcards