halvblodsryttare

Alla inlägg under juli 2012

Av Olivia Jönsson - 30 juli 2012 16:50

Jaha då är jag tillbaks på bloggen efter lite "semester":) sitter just ni i bilen och väntar på att vi ska köra till Småland och stanna där tills fredag:)

Jag lovade att lägga upp bilder på det jag köpt i Ullared så här kommer på en liten del av det jag köpt^^ köpte då en filt som är sjukt mjuk och len och mysig med Englands flagga på såklart^^ sen köpte jag ett schabrak och benskydd med Hollands färger (röd, vit,blå) som matchar tyglarna som jag köpt tidigare och pannbandet som jag ska köpa:)

Av Olivia Jönsson - 18 juli 2012 20:33

Första "halvleken" av campa i klaveret är nu genomförd:P hitintills är den riktigt bra^^ Jojje Jönsson (dag-Otto) spelar som Göran och är som vanligt en av de roligaste skådespelarna tsm med Sivan^^

Av Olivia Jönsson - 18 juli 2012 18:10

Då är man snart framme i Falkenberg där man ska kolla på allas favoritbrevbärare Dag-Otto Emmanuel Flink^^ Nils Eeik haa dunknat! Hahahaha xD imorgon kommet Julia och Elli:P kommet förhoppningsvis bli en del bilder under veckan:)

Av Olivia Jönsson - 17 juli 2012 23:20

Jaha kom precis hem från Ullared^^ Blev inte så jättemycket inköp till Puppy då jag inte hittade allt jag sökte:/ Men blev iaf ett par senskydd (fram) och ett schabrak:) Färgerna på båda sakerna är förståss vitt, blått och rött då det är färgerna på hollandsflagg:P Köpte mest kläder xD Bilder på en del av sakerna kommer imorgon^^ 


VECKANS BLOGG!


Veckans blogg blev Sannas blogg^^(http://sannawiihlborg.blogg.se/) Det är en läsvärd blogg om henne och hennes ponnyer och lite smått och gott xD:P Rekomenderar starkt att följa hennes blogg helt enkelt^^


   


 

Av Olivia Jönsson - 17 juli 2012 12:17

Då sitter man i bilden påväg till Ullared^^ ska nog köpa lite nya saker till Puppy idag^^

Av Olivia Jönsson - 16 juli 2012 15:07

Blev ett stopp hos morfars sommarstuga i Hassle^^ så nu käkar man hallon, riktigt nice! Smakar sommar!^^

Av Olivia Jönsson - 16 juli 2012 13:24

Ligger och chillar hos morfar i Eslöv, ska snart hjälpa honom med besiktningen^^ sen blire att skruva ihop möbler och imorgon Ullared! Om det blir som planerat^^ xD

Trixie (som fascinerar korna med sin grävteknik) får bjuda på bilden^^

Av Olivia Jönsson - 15 juli 2012 13:58

Då drar man till ikea får att införskaffa möbler till det nya rummet:D Sen blir det att motionera Puppy^^


 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards