halvblodsryttare

Direktlänk till inlägg 7 april 2014

I'm back on track! Again...

Av Olivia Jönsson - 7 april 2014 22:05

Har nu fått värsta suget till att börja dra igång bloggen på allvar men för att det över huvudtaget ska bli en intressant blogg så behöver jag finjustera lite grejer:P 


1. Bloggens utseende; 

          Just nu har bloggen en tillfällig header, med andra ord en ny ska planeras in och skapas!:)

2. Inläggen

          Inläggen ska bli mer (mycket mer!!) regelbundna, ni ska få följa min och Toscij Dance's utveckling från skadad till tävlingsbanan, självklart även lite annat smått och gott som har med mitt liv att göra^^

3. Läsarens val;

          Ska börja med en sak som kallas 'Läsarens val', som då är att ni ska få välja en sak som jag på något sätt ska göra/utföra, typ ett uppdrag:P Allt från att rida barbacka till att panikbromsa med en bil haha lamt.. men iaf ni väljer! (Allt kommer då fotas eller filmas) ;)


Det första jag ska göra är att ladda upp lite bilder/filmer på Puppy (Toscij Dance) Som är från efter skadan så ni ser lite hur det går för honom:) Ska jaga fatt på Felicia så hon skickar den där förbannade filmen när vi hoppar ett 90Hinder :)


Allt för idag gott folk! Btw. Klarade uppskrivningen till B-körkort idag;) Imorgon väntas uppkörningen!^^ BYEBYE^^


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Olivia Jönsson - 1 oktober 2014 23:56


Här är filmen från pay n' jumpen den 17/9 :) Lite allmänt kaos och inte så rka och fina vägar menmen vi kom runt felfria och både jag och Puppy hade grymt kul:D Ny pay n' jump nästa vecka på skolan igen :D Glöm inte anmäla er ;)               ...

Av Olivia Jönsson - 1 oktober 2014 23:12


Här kommer en gammal film från i vintras när vi hoppar småstockarna på gräsbanan :)                                                                                                ...

Av Olivia Jönsson - 30 september 2014 00:18


För en gångs skull längtade jag efer måndagen och nu är den här och har även passerat :) Idag var min och puppys första terrängträning och Puppy var ju mer är lite taggad ;) Kan ju inte påstå att vi fick till några vackra språng men vi kom över hinde...

Av Olivia Jönsson - 21 september 2014 17:56

Jaha, då va det väl dax för ytterliggare ett försök att få igång bloggen. Det har ju hänt lite sedan jag bloggade här sist. :) Jag har börjat komma igång ordentligt med min lilla pöjk (Puppy), träningarna flyter på och han musklas mer och mer för v...

Av Olivia Jönsson - 31 augusti 2013 18:09


Tjena tjena!:D   är så sjukt taggad!:D Bara en vecka kvar till praktiken, först 2veckor hos en mjölkbonde i Ilnestorp och sen 2veckor på Djurkliniken i Löberöd, ska bli skoojjskoojj:D Sen efter praktiken är det ÄNTLIGEN dax att ta med min "lilla"...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards