halvblodsryttare

Alla inlägg under juli 2013

Av Olivia Jönsson - 2 juli 2013 18:18

Här kommer då inlägget jag nämnde i tidigare inlägg:P 


Dagensvloggare/bloggare:

  1. http://claraslife.devote.se/ Grym bloggare/vloggare som alltid ger en ett leende på läpparna!:)
  2. http://lillabloggens.wordpress.com/ Vem gillar inte Williams vloggar? Självklart val!:)
  3. https://www.facebook.com/jakob.berggren.969?fref=ts Grym vloggare som pratar om vettiga saker, faktiskt, SATFLÄSK!

Dagenslåtar:

  1. Radioaktiv - Imagine Dragons, Vrid upp volymen och maxa basen! Tung men grym låt! 
  2. Don't you worry child - Swedish House Mafia, Gammal goding som jag fortfarade inte tröttnat på!:)
  3. Miss Decibel - Medina, Årets sommarplåga utan tvekan! Svengig och helt enkelt underbar!

Dagens TV:

  1. Amarican Pie reunion, Riktigt härligt att se en American Pie film som man inte sett tidigare!:) Helt klart underbart!
  2. Family guy, Räddaren i nöden när inget annat sänds på tv!:)
  3. Hell's Kitchen, Gordon Ramsy.. Helt klart underbart att se han få sina utbrott på dessa patetiska kockar som tjaffsar som några 3åringar x)

Dagens "att göra":

  1. Tälta vid bosarpssjön med Julia!:)
  2. Redigerat bilder!:D
  3. Lekt/myst/gosat med Goliat, Tindra och Trixie!:D

Det var denna dagens "dagens" :) Kommer komma en dagens lite då och då när jag känner för det!:)

Av Olivia Jönsson - 2 juli 2013 18:08

Sitter och pillar med en ny header till bloggen, just nuy överväger jag om jag ska ha en vanlig header eller en animerad:) Få se vad det blir x) Den nya headern kommer komma upp någon gång i veckan, vet dock inte när:) 


Håller även på att planera in ett litet kamera köp, tänkte upgradera mig lite från min D3000 till antingen D5200, D7000 eller D7100 :) D7100 är såklart överst på önskelistan men kostar dock ca 12'000kr om man vill ha kittobjektiv och lite sånt så får se jag kan skrapa ihop:) Har iaf 6'000kr säkrade sen om jag får sålt Leons fd. sadel så har jag nog ca 9'000 så, ja en D7100 är ett fullt möjligt mål :) Men har annars tanken på en D5200 som är något sämre än de andra 2 men har en vinklingsbar skärm samt att jag då kommer ha råd att köpa något mer objektiv så får se lite vad som händer:P


Kommer senare lägga in ett litet inlägg med "Dagens ...." Då jag ägnat lite tid vid datorn idag så kommer det komma lite dagens blogg, dagens vlogg, dagens låt mm :) Så.. keep it up people!:)


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards