halvblodsryttare

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Olivia Jönsson - 13 juli 2012 14:11

Hejhej "alla" läsare^^


Från och med nu tänker jag vara lite mer aktiv här på bloggen:) Tänkte försöka att iaf göra ett inlägg om dagen:) 

Idag blev Puppy vaccinerad men B sprutan så nu är han iaf tävlingsklar på den biten:P Nu saknas bara ny ryttarlicens, hästlicens och bakskor på honom:P KANSKE att det blir tävling nästa helg:P Annars får det bli nästa tävling helt enkelt:P 


Imorgon blir det Degeberga marknad på kvällen och på förmiddagen blire att fira farmor som fyller typ 91 tror jag det är xD Jag har inte koll:O På Måndag är det möte på ryttarföreningen och efter det ska jag hjälpa morfar att besiktiga hans bil:P Och har jag tur så kanske vi ska till Ullared(Gekås) på Tisdag^^ Och sen på Onsdag äre Vallarnas friluftsteater som gäller^^ Och slutligen på Torsdag.... RIDLÄGER!:D Eller ja "ridläger" xD Julia och Elli kommer hit med Tindra och Tess och stannar här i typ en vecka^^ Nicenice^^ Så blir mycket bilder och updates under "lägret":P 


Bild från förra årets "ridläger" (Från vänster: Julia & Tindra, Jag & Leon, Nicole & Mosez) Fotograf Elli

 


 






Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards