halvblodsryttare

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Olivia Jönsson - 17 augusti 2012 19:09

Ja, då var det dax för en tävling igen:P Denna tävlingen kan man vinna EN av sakerna på bilden:P Jag skickar vinsten till vinnaren och står för frakt mm så tävlingen är HELT GRATIS!:D Sakerna på bilden kan finnas i olika färger beroende på vad du väljer. Vissa grimmor mm finns bara i shetland/ponny eller ponny/cob så ni vet:P För att delta så kopierar du bilden nedanför och lägger upp på din blogg/Dayviews och sen skriver du bara att du är med, länkar till där du laddat upp bilden (så jag ser att du laddat upp den), vad du vill ha, VARFÖR du vill ha/behöver saken och självklart vilken STORLEK!:) Skriv även namn och typ mejl/blogg/mobil nr eller något där jag kan nå dig om DU vinner:P Har du en som vinner en blogg kommer din blogg länkas här på min blogg i ett inlägg:) Har ni några frågor eller liknande så är det bara att kommentera!:) Tävlingen avgörs samma dag som Toscij Dance kommer hem från djursjukhuset (Dagen är inte bestämd men förhoppningsvis i mitten på v.34 om allt går som det ska) för den dagen ska firas!:D Sen tar det max en vecka innan jag får vinnarens vara:) Och sen 1-3dagar med posten:) Bor du nära mig så levererar jag det själv:P

 


 



Noteringar fö min egen skull så jag vet vilka som deltar mm xD:


Cornelia Andersson(SevensFlikkah@DV) - Gramma stl. COB


Ellinor Olsson(mirretjejen@DV) - Benlindor, bruna eller ljusblåa stl. FULL

 

Erica Tuomaala(www.powerpony.devote.se) - Benlindor, ljusblå eller röda stl. FULL

 

Kaisa Jönsjö(www.powerpony.devote.se) - Benlindor, vinröda eller Gråa stl. FULL

 

Debbie Rosén(www.debbierosen.wordpress.com) - Reflexboots stl. FULL

 

Sanna Wihlborg(www.sannawihlborg.bloggplatsen.se) - Benlindor, Ljusblåa eller Vita stl. PONNY

 

Lovisa Bengtsson(www.lovisaaaabengtsson.blogg.se) - Rödgrimma stl. COB

 

Linn Lindahl(www.linnlindahl.devote.se) - Benlindor, Röda eller vita stl. PONNY

 

Estelle Olsson(www.plutteluttan.bloggplatsen.se) - Benlindor, Marinblåa eller gråa stl. PONNY 


Amanda Nikrin(sweetheartttt@DV) - Grimma


 

Antal deltagare: 10st


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards